Kızlar israf olsun istemiyorum ama ilk gebeliğim çok tecrübesizim, 12 13 tane yani doğan alt üst yada takım şeklinde kıyafetimiz var Bi okadarda 3 6 ay aldım yeterli olur mu? Birde 6 9 flan da bu kadar almalı mıyım yoksa büyüyünce mi alayım annelerimiz gerek yok belki kilolu oldu zayıf oldu o zamanki haline göre al diyor ama tecrübeli anneler sizin fikriniz nedir 🙂