Freedom01 Kizlar 31+4 haftaligiz. Dun doktora gitdim. Kizimin boyu 43 sm, cekisi 1870 qr. doktor Cok iyi dedi. Bende hep erken dogum oldugundan biraz kilolu olmasina sevindim aslinda. Sizde acaba durumlar nasil?🌺🌺🌺
Seval22 Freedom01 32 +0 da 2300 45 cm di oğlum biz ama önden gidiyoruz iki hafta sizinki gayet iyi haftası için
Freedom01 Rab111 ne guzel canim. Sag salim kucagina alirsin InwaAllah🌺Demek ki, normalmiw 😊doktorum oyle soyleyince cok sevindim, hic diyilse doguma kadar 2,500qrmi gecer diye
Freedom01 Seval22 MawaAllah olsun canim🌺 sag salim kucagina alirsin InwaAllah bebiwini 🥰Aslinda biz dollemeye gore 30 haftaligiz. Ama doktor hep 1hafta onden yaziyordu, bu defa 10gun onden yazdi.