Karahan_ Ipek0z ya bizede 12 haftalikken erkek denildi. 14 haftada tekrar gittim bacaklarını toplamıştı gizlemişti kendini Göremedik 🙈 kızmı yoksa dediler şimdide 🤣 sizdede bacaklarını toplama oldumu ☺️
Rehile Arzu1994 1 kere özel kız dedi devlet demedi hic hep sakladıöı icin görmuyoruz dedi 19 da dendi Devıetde erkek olduğu
SBetulK Ataninannesi ben taaa 21 e kadar öğrenemedim hep tahminle kaldı dün detaylıda öğrendim kızım olacak inşAllah🥰