cns2009 30 haftalığız şuan ortalık virüsten dolayı çok kötü kuaföre dahi gitmeye çekinmeye basladim ağda için nasıl yapacağım bilmiyorum sizler neler yaptınız yapıyorsunuz normal doğum yapacağım inşallah bir aksilik çıkmazsa 😕
nurdane3504 cns2009 etrafınızda tanıdığınız birileri yok mu kız kardeş kuzen vs her şekilde yardımcı olurlar bence makineleri var sir ağda için almanızı tavsiye ederim ben hiç kuaföre gitmiyorum evde alıyorum
Bebis38 cns2009 ben de 34+2 yim makinayla aliyorum zorlandiginizda esinizden yardim alabilirsiniz bence
MiniKaya cns2009 vallaha benim kayınvalidem kuaför ne kadar tedbir aldığını ben biliyorm ama bence bu dönemde kesinlikle kuaföre gidilmemeli 39. Haftadym bu zamana kadar jiletle aldm hep bu dönemde çok büyük risk kuaföre gitmek