Nurbl bende eşimin iş arkadasinin tavsiyesi üzerine (onlar çocuklarına kullanmışlar prematüre bebekti onalrinki simdi 2 yaşında) bimin bebek bezinden aldım yenidoğan denemek için eğer seversem bime devam etmeyi düşünüyorum stok yapmadım ne olur ne olmaz diye doğduğunda göreceğiz artk