Merhaba kizlar🌸normalda karnim hep asagidaydi. Aa karnin dusmus falan derlerdi bana aldirmazdim. Cunku dr karin yapin oyle bebek surekli asagida hic yukari cikmadi. Tasimak tabiki zor iri bebe 2 kafta onden gidiyoruz. Hep karnim tas gibi olurdu kas gerilmesi fln varmis magnezyum iciyodum. Dr artiq kesdi. Keseli 2 ay oldu. 2 gundur karnim yumusacik ve sanki bebek karnimda degl gibi geliyir🤔 haraket ediyo tabiki donuyor toparliniyo arada sert bi vuruyo ama yumusacik olmus karnim. Neden ola bilir? Bebek kanala indiginde boylemi oluyor? Erken dogum riskim yok hicbiyerimde agrimiyo ama dusunmedende edemiyorum. Konturole 1 hafta var. Acaba acil biseymi gitmemki gerekir anlayamadim.