Selam kızlar günlerdir
şiddetli bel ağrım var adetime de şu anda 5 gün var dün dayanamayıp kan verdim beta ilk defa 0.00 çıktı bende hep 0 küsürlü çıkardı 5 ay önce kimyasal geçirdim onda da ilk kan verdiğimde çıkmadı 4 gün sonra çıktı betası böyle 0 çıkıp hamile olan var mııııııı ????