Ben ağlamak istiyorum ama miğdem daha fazla bulanır diye onu da yapmıyorum korkuyorum.Ne güzel Türkiye de serum bağlıyorlarmış rahatlatıyormuş baya ben italyadım hayatta vermezler serumu belllllki kalbim durursa:)))Burda sağlık sektörü çok kötü kızlar Türkiye’de olmayı çok isterdim kurban olduğum ülkem:(