Remziye44_bosdan Burun etınızde şişme varmı. Gecelerı nefesız kalıyomusunuz. Varsa neler yapıyosunuz. Bu arada 5 aylık hamıleyım
Busra34ybg Remziye44_bosdan bende aynı durumdayım okyanus suyu kullan dedi doktor ama hiç fayda etmiyor 😔
Gkdmrtfnk Remziye44_bosdan ben KBB ye gittim 1 ay önce ben de şu an 5 aylık hamileyim bana bir iğne verdi sadece bir kez oldum sonra Allah’a şükür hiç bir şeyim kalmadı 1 aydır çok iyiyim 🙂
Busra34ybg Gkdmrtfnk bende gidicem son çare sanırım artık dayanamıyorum panik atak var bide nefessiz kalıyorum hissi mahvediyor beni çok zor 😒