Meraba hanimlar 37 haftalik hamileler nasilsiniz ne gibi durumlar yasiyorsunuz? Gectigimiz pzt doktora gittim kontrolde hersey normal dedndi sukur ama bebgimin haraketleri gecen haftalara gore azaldi gerci cok haraketli bi bebis degildi ama yinede bi korku olustu sizin bebisleriniz nasil hala cokmu haraketli yada azalma olan varmi??