arkadaslar bugun 16+4 olduk çok sukur sıkıntısız basladı oyle gıdıyor ama bn ılk gebelıgmde oglumda bu haftalarda hıssedıyordum hareketlerını sımdı ozellıkle yatıyorum yıne beklıyorum tık yok ıkıncı gebelklerde fılan daha erken hıssedılır denılıyor ya bı endıse kağladı ıcımı anlamsızca.