Kızlar 7 aylık evleyım özel bı doktora gıttım yumurtalılarımın tembel oldugunu soyledı hormon testı yaptı ve hormon testınde hersey normal dedı ınofolic verdı hamıle kalana kadar kullan 6 ay kalmazsan oyle gel dedı bende bu ay aslan pencesı de kullandım ve ablama mısafırlıge geldım burda devlet hatanesınde cok ıyı bı doktor varmıs dun ona gıttım oda muane ettı aynı sekılde yumurtalıklarımn tembel oldugunu PCO lu oldugumu soyledı sımdılık bı tevadı ıcın erken senı ılaclrla yıpratmak ıstemıyorum normal yollrla hamıle kalabılırsın dedı benımle özeldekı doktordan daha cok ilgilendı kilo vermem gerektıgını spyledı rahımın temız falan dedı sonra adetının 3 gunu gel bı hormon testı yıne yaplım dedı ben bu doktora tekrar sızce geleyım mı? Ve dün çaksır koku suyu aldım hayıt otu aldım bunları kullanıyım mı ne yapmam lazım lıtfen bana bıraz akıl verın etrafımda bana destek olucak kımsem yok bu durumumu kendı aıleme de anlattım benı dpgru duzgun dınlemedıler bıle cpk yanlızım 😓 kusıra bakmayın bıraz uzaatım