Dilekdmrc Kızlar 36+2 yim dün ilk kez nst ye girdim sancı falan çıkmadı doktorum 1 hafta sonraya randevu vermişti. Şuan kanlı bi akıntım geldi ama su gelme falan yok napmalıyım sizce ne bu? Tecrübeliler acil yardımm
Cherryblossom Dilekdmrc nişan olabilir doktoruna haber vermelisin. Ama panikleme nişandan 1 hafta sonra doğuran var aynı gunde. Sancılanıyorsan adet sancısı gibi aralıklarını takip et not et🌹
Kubraeva Dilekdmrc banada onumuzdeki haftaya dun Verdi ama acil bi durumda iste duydun gelir kan gelir hemen haber veriyorsun dedi belki nisanin olabilir cnm doktorunu ara saglikla al insallah kucagina bizleride dua et🤲😊
Dilekdmrc Cherryblossom evet adet sancısı gibi sancım var ama belden gelen bişe yok hep karnımda dönüyo sancı bi de daha 36 ya erken geldi bana
Dilekdmrc Kubraeva rabbim hepimizi tek bi nefeste kurtarsın inşallah.. ilk doğum olunca aşırı stres yaptım ben
Cherryblossom Dilekdmrc benim de belden vurmamisti ara ara girip cıkıyordu aynı günün aksami doğumum olmuştu 36 dan sonra normal kabul ediliyor hic endise etmeyin. Kendileri karar veriyo bebişlerimiz ne zaman geleceklerine saglıkla gelsin