MehZey Uykulugebe insaAllah gaz ve kabızlıktandır da bebeğimizede sıkıntı yoktur endişeleniyorum onun için
Uykulugebe MehZey inşallah yoktur canım belki de çok uykucudur😊Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
MehZey Mom092 insaAllah sıkıntı yoktur rabbim yavrusunu kucaklamayı bekleyen her anneye sağ selamet nasip etsin ister istemez endişeleniyor insan dün gece nst de kalp atışlarını duyunca derin bı nefes aldım bitek hareketleri düzensiz böyle
Nazo07 Bizde 32+3 günlüğüz ara ara oluyor bizdede bazen çok fazla hareketli bazen hiç yok doktorda kalp atışı falan iyiyse sıkıntı olmaz
MehZey Uykulugebe zaten hantal bı çocuk ama son iki haftadır çok hareketliydi iki gün hareketsiz kalınca korktum
MehZey Uykulugebe yorulmuştur elbette ama iki gün boyunca hareketsizdi çok korkuttu beni şükür şimdi iyi biraz ama bel ağrısı çok fena vuruyor sağ salim atlatsaydik bu haftaları 35 36 da da doğsa razıyım