A-F-B
Canım bende aynı şekilde 6. haftadan beri bulanti çekiyorum 26 haftalik oldum 22de biraz ilk başlara kıyasla azaldı şükür. Hala gün içinde bulantım oluyo istifra ettiğimde oluyo ama buna şükür. Prilam dr bende kullaniyorum daha doğrusu kullaniyodum doktor her gece yatmadan önce 1 tane at öyle uyu devam et dedi bana çünkü öğüdüğüm zaman kasıklarıma baskı yapiyo kramp giriyo.. Ama ben son bir aydır belki 2 kere atmisimdir bulantım olsada hap atmamaya gayet gösteriyorum. zaten kan ilacı kullanıyorum , magnezyum için bi vitamin bide omega3 destekli bi vitamin kullanıyorum günüm hap yutmakla geçiyo.. Sende herzaman değil de çok bulantın olduğunu hissettiğin zaman kullan bence sonucta o vitamin değil ilac. Yeterince kullanmissin sende benim gibi 😊