Merhaba anneler. Sizin gününüz kaç gün kaldı. Ben hemen doğurmak istiyordum ama kızım inatcı çıktı gelmiyor. Sancılarım oluyor fakat bi kaç saat sürüp geri gidiyor. Pazartesi günü günüm doluyo pazarteside gelmezse bebek ben mi kendim gidecem napacam bi bilginiz var mı? Randevu mu almam gerekiyo doktordan ama baktım randevu yok o güne. Yoksa acilden mi giriş yapıcam. Nasıl doğum yapıcam sancım olmadığı halde yaptırıcaklar mı. Yoksa bekle sancın gelene kadar bi kaç gün daha mı diyecekler çok heyecanlıyım bilgilendirirmisiniz beni🙏🏻🙏🏻 İlk gebeliğim hiçbişey bilmiyorum