Oznurr34 eve bana demişti ki sancılarını takip et 5 dakikada bir geliyorsa hastaneye öyle gel, suyun gelirse 1 saat vaktin var duş al çantanı kontrol et öyle yola çık nişan gelirse ardından sancısı da gelir acele etme bekle demişti.
Dakika tutup sayabilirsin ben doğuramadım daha ama inşallah seninki yoldadır 🙏