Mimartezeanne Selam kızlar, doğum parası alabilmek için son 1 yıl içinde 3 ay sigortalı mı görünmem gerekiyor yoksa doğumdan önceki son 3 ay m? Bilen biri aydınlatırsa sevinirim 🙏🏼
ayseguler01 Mimartezeanne rapor aldığınız tarihten son 1 yıl içinde 90 günlük prim olması gerekiyormuş Alo 170′ten öyle söylediler. Mesela ben 23.11.2020 de rapor alacağım 23.11.2019 tarihleri arasına bakilacakmis
Mimartezeanne ayseguler01 bu kçö olaylarından dolayı kafam karıştı normalde aktif çalışan biriyim hala da öyle ama örneğin Ocak Şubat mart Temmuz Ağustos ekim de sigortalıyım 24 haftalık hamileyim
ayseguler01 Mimartezeanne ben de aynı şekilde ocak şubat mart tam haziran 18 gün sigortam görünüyor 2019 yılında var ben ondan kurtarıyorum. Rapor aldığımız an da kçö iptal oluyormuş
ayseguler01 Mimartezeanne sizin 32.haftada muhakkak çalışabilir ya da çalışamaz raporu almanız gerekiyor eğer 37.haftaya kadar çalışacaksanız 32 de çalışabilir almanız lazım
Minikbebisim Mimartezeanne merhaba bende 3 gün önce rapora çıktım 32+3 üz kçöden yaralaniyorum 32 haftada mecburen rapora çıkılması gerekiyor eger sizde yararlaniyosaniz rapordan önceki 1 yıl baz alınıyor sigorta süreci için 90 gün priminiz olması gerekiyor
Aselm25 Kızlar 32. Haftada rapor aldığım saman 90 günüm tamamlanmamış oluyor ama 37de aldığımda tamamlanıyor bunun için 37de rapor alma imkanım var değil mi
Minikbebisim Aselm25 çalışıyorsanız ve sağlığınız elveriyosa tabiki 37 de alabilirsiniz calisamiyosaniz malesef
Mimartezeanne Minikbebisim ben 24. Haftadayım ama kçö aldığım aylar oldu tabi doğum nasipse Mart başı 32 de ayrılsam 37 de ayrılsam da kurtarıyor sanırım 🙏🏼
Aselm25 Minikbebisim ilk hamileliğimde rapor parasını birkaç günle kaybettim bundada kaybetmek istemiyorum ama tabiki sağlığımdan önemli değil şu an 23.haftadayım durumum el verir umarım çalışmaya
Minikbebisim Aselm25 o zaman çalışmaya devam et canım hem 37 de çıkınca çocuğunla sonra daha çok vakit geçirmiş olursun