Arkadaşlar ilk kez başlıyorum klomene dikkat etmem gerek şeyler var mı günde 2 defa kullan dedi doktorum . ayın 1 inde gel dedi. Yani yarın başlıycam 5 gün kullanıcam ayın 25 inde gelme 1 inde gel dedi. Neden 10 gün sonra çagırdı acaba kafam çok karıştı arkadaşlar