Hayalzfr ikizlerde doğumu sezeryan olmasını uygun görüyorlar , 15 gün sürdü benim tam olarak iyiyim ben demem 🤷🏻♀️ Eşin kalabilir ama ikizlerde her zaman kuvöze girme riski diğer bebeklerden fazla , kızınıysa bilmiyorum 🤷🏻♀️ Dikişlerim çok sızladı ilk 1 hafta onun dışında da bebeklerimin kuvözde oluşu beni etkiledi 🥺 ama çok şükür doğduk 1 aylık olduk bile🥰