Oyagunaydin canim ben de 2-3 hafta once yasadim seninle ayni durumu. Gece lavaboya kalktiktan sonra akinti gibi geldi ama biraz fazla geldigi icin tedirgin oldum acaba suyum mu geldi diye. Ertesi gun hastaneye gittim amnisure testi yaptilar, bebegin suyunda bir sıkıntı olmadigini soylediler oylelikle icim rahatladi. İlk gebeligim oldugu icin biraz da tecrubesizligimden oturu cabuk endiseye kapildim sanirim. Sen de korkma ara ara akinti gibi gelmesi gayet dogal ama fazla gelirse ve agrin da olursa dikkate almak gerekiyormus