EmineGneDemir ben 32+5 de sancıyla hastaneye gıttım 1 cm açılmam da var. Suan 34 oldum doktor çok ayakta durmamı soyledı. Ilac yazmadı sadece sancımın olduğu gece 32+5 de ıkı adalat vardı ve 2 tane cıger gelıstırıcı ıgne vurdu. Bana dınlenerek sureyı uzatacagımı söyledı. Bebek aksamları kaskatı oluyor ve arada adet sancısı günü sancılarım oluyor doktor onlar yalancı sancılar dedı. 35 olsak KESK’e ciğer gelısımını o vakte kadar tamamlıyorlar genelde . Ev taşıdık çok ayakta durduğum ıcın böyle oldu benım 😞