Bkgld Ozel hastanede pandemi dogumu nasil oluyor? Devletteki gibi bir refakatçi hakki mi var? Ziyaretci ozelde de kabul edilmiyor mu? Bilgilendirirseniz sevinriim
Nida_Y Bkgld özel hastanelerde bu hastanenin tutumuna bağlı benim doğuracağımda asla ziyaretçi yok tek bir refakatçi var. Arkadaşımda 1 refakatçi var akşam 6dan sonra 10 dk ziyaretçi alıyorlar
Mom092 Bkgld benim gittigim hastanede bi kisi refakatçi kalabiliyor ziyaretçi asla alınmıyor dışarıdan gelen çiçek bile odaya konulmuyor.
Dilanilngi Bkgld iki refakatçi ziyaret saati bi saat bizim hastane böyle kabul ediyor ama ben ziyaretçi istemiyorum eşim kalıcak sadece inşallah 🙏🏻
haziranin25i Bkgld çok durmamak kaydıyla ziyaretçi alınıyor 1 gün veya 1 gece yatabiliyorsun hastanede. Refakatçi olarak 1 kişiye müsaade ediyorlar
Asude967 Daha yeni doğum yapan arkadaşımla konuştum refakatçi 1 kişiymiş gelen gidene birşey dememişler ama bn kabul etmezdim vakalar bukadar çokken tabi bu her özel hastaneye göre değişir
Brlelif Bnm doğum paketi var sormuştum refekatçı var eşin de istediğin kadar girip cıkabiliyor onun dışında ziyaretçi alıyorlarmış ama cok tutmuyolarmış öyle dedi
Mom092 Betulmtn Pandemi ile alakali oldugunu kendileri belirtti. İlk defa gitmiyorum o hastaneye cogu akrabam orda dogum yapti ve ellerimizde çiçeklerle odayi cicek bahcesine çevirdiğimizi biliyorum PANDEMİDEN ÖNCE..
nev_hena Mom092 bu da muhtemelen hastaneden hastaneye değişiyor. Benim bildiğim birkaç tanesi kesinlikle odaya çıkartmıyor maalesef. Hastane girişinde toplanıyor çiçekler. Pek bir anlamı da olmuyor tabii öyle.
Mom092 nev_hena aynen her hastane bir olmuyo mesela cogu ozel hastanede esler yanlarinda girebiliyo annelerin ama benm esim giremiyo almiyolar malesef