Gd1992 hiç bir şey olmaz , ben ilk gebeliğimde hiç gitmedim , kendi doktorum kontrollerimi yapıyor zaten. elinizde kendi doktorunuzun yaptığı tahlil sonucu varsa onu gönderin bunu girin sisteme diye yoksa önemli değil herşey normal deyin kafalarına göre girsinler.