babymomyy Gzdeeeee35 neden geçiş yapacaksınız memnun kalmadınız mı bende bübchen aldım bütün setini merak ettim
Sym00 Bende mustela alicam konak icin olan sampuani cok guzelmis yakinlarimdanda nettenden hep onu duydum
Gzdeeeee35 Cicek33 yoo memnunum aslinda hala daha kullaniyorum. En dogal mustela o yuzden gecmek istedim. Yoksa bi seyini gormedim bubchen nin
mrs_elisah Içeriği temiz ve digerlerine göre uygun fiyatlı oldugu icin Hipp tercih ettik. Kokusuda güzel denedik gözümüzü yakmadi
EsmamM18 Cicek33 Jonhson’s baby bebekliğnden beri kullanıyoruz çok memnunum. Kokusu çok güzel göz yakmıyor ve argan yağlı.