Gunaydin merhaba, bu konu icin burda kacinci kez yazdigimi unuttum artik ama endiselenen anne gorunce de konuyu gormemezlikten gelemiyorum ☺️☺️ Oncelikle bu konudan muzdarip herkese gecmis olsun.. bizim bebegimiz erkek ve 23. haftasinda detayli ultrasonda iki bobreginde de genisleme goruntulendi, biri 4.2 digeri 4.7 idi. 28.haftada tekrar kontrol edilmesi gerektigi soylendi ve 7mm’yi gecmemesi gerekiyordu, gecseydi bile dogumla duzelebilen, duzelmese bile hemen cocuk doktorunun mudahalesi ile duzelebilecek birsey oldugunu soylemisti perinatolog.. ayrica bu konudaki esimle uzuntumuz sebebiyle kendi doktorumuz, perinatolog ve aile dostumuz olan doc. dr kari ve koca bize erkek bebeklerin cogundan da fazla bu durumun goruldugunu soylediler.. biz de cok endise etmistik, perinatologlar cunku burun kemigi, ense kalinligi gibi sorunlarla aslinda bir tutuyorlar bu konuyu da ama lutfen sabirli olun, bizim cok sukur 28. haftada 3 mm’nin altina dusmustu kendiliginden.. umarim bir sorun yasamazsiniz ki ben inaniyorum yasamayacaginiza.. icinizi ferah tutun 🙏🏻💚🧿