Yasanixxxx niye açılman olmasın bebek gelirse mecbur açılacak yanı ama yeterli mi açılacak bebegin çıkabilmesi için. Ama ic çatın müsaitse bebeğinde normal kilodaysa normal dogum yaparsın. Normal doğum boyla alakası yok ki arkadaşım, biraz araştır oku denilen herseye inanmayın. Normal doğumu ozaman sadece uzun boylular mi yapabiliyor akıl var mantık var sen doktora bakma normale yönel