Kızlar 30. Haftadan sonra ne kullanırsam kullanayım olanlar oldu göbeğim malesef çatladı, 35 teyim yukarı cıkmaya baslıyorlar. günde abartmıyorum EN AZZ 5 kez krem yağ sürüyorum. Azıcık rahatlatıyor ama yine yok kaşıntısından uyuyamıyorum nolur bir bilgisi olan yazsın bu kaşıntıdan nasıl kurtulcam çin işkencesi gibi 😫