0Cerenk CemreBacak benim teyzemde hep senelerdir kız olsaydı Şura koyarım derdi, iki oğlanın üstüne, sürpriz bir şekilde seneler sonra kız bebek haberi aldık ve Şura koydu, size de hayırlısıyla kısmet olur inşallah, paylaşmak istedim öyle🥰🙏🏻
CemreBacak 0Cerenk ahh ahh inanki kiz olcagini blsem 3. Isterim fakat kesin olrak emin olmadgmdan yapamiyorum ve benm hamileliklerm cok riskli geciyo cesaret edemiyorum 3. Ye🤣
Ozlem78 Ben elif ikra koyucam ama şunu da belirtmek isterim çok şura ismi gördüm 5 yaşında kız kardeşim var adı şura hem anlamı cok güzel hemde kur ’an da geçiyor paylaşmak istedim😍
0Cerenk CemreBacak belki o da bi sürpriz olur, Allah biliyor gönlündekini emin ol, eğer hayırlıysa da gönlündekini nasip etsin sana🥰🙏🏻💜