busbusbus10 Kızlar ya ben uyuz gibi kaşınıyorum durduramıyorum özellikle göğsüm 27 haftalığım sizce normal mi 😳 yaşayan var mı ya bu ne böyle duşa gir çık yoruldum valla 😥
Gayeninannesiyesim busbusbus10 Benimde genital bölgede var enfeksiyondan oluyor ama sizinki nedir bilmiyorum ama burda okuduğum kadarıyla el ayak vücudun bir çok bölgesinde kaşıntı olanları okumuştum normaldir ama doktora danışın çok rahatsız edici sekildeyse
Mervebilgin busbusbus10 hayır gebelikte kaşıntı hiç normal değil mutlaka doktora görünmelisiniz ben 20 gündür çekiyorum gebelik alerjisi olmuşum daha farklı şeylerde olabiliyor kaşıntı sebebi mutlaka kan tahlillerinize baktırmanız gerekir