Herkese merhaba arkadaşlar. Bende siz gibi doğum hikayeleri okuyarak kendimi motive ederdim. Sonunda benim hikayemede sıra geldi. 14 Şubat son adet tarihim ona göre 21 kasımda 40 haftalık oluyordum. Ama bir taraftan 40a kadar beklemek istemiyorum diyordum ta ki 38.haftada covid olana kadar bu seferde doğmasın diye bekledim. Ama kızım bugün gelmek istedi. Gündüz hiç bişeyim yoktu saat 18:00 gibi uzanırken 18:19 da bir sancı hissettim ilk defa böyle bir sancı hissediyordum. Takip ettim ikinci sancı 19:00da geldi ama şiddetli değildi sonra 3 dakikada bire düştü birden bire. Bende düzensiz diye evde yürüyordum sağa sola sonra ebe arkadaşımı aradım oda biraz umutsuzdu ama gel bi bakalım istersen dedi bende hemen duşa girdim biraz duşta oyalandım. Sonra hastaneye geçtik eve tekrar geleceğimi düşündüğüm için valizleri almamıştım. 20:00 gibi hastanedeydik giriş yaptık doğumhaneye çıktık diyene kadar çeyrek olmuştur. Bu arada sancılar geliyor sancı gelince haliyle biraz kıvranıyorum. Sonra ebe muayene etti çok iyi 4-5 cm açıklık dedi bende şaşırdım ama kendimi çok kastım. Sonra doğumhanedeki ebe arkadaşım baktı onda daha rahat bıraktım kendimi ve o daha yumuşak muayene etti ve 8-9 cm çok iyi dedi. Anlayacağınız iki saatte nerdeyse tam açıklık. Sonrası biraz fazla sancılıydı insan yapamayacağını düşünüyor o sancıyla. Ama unutmayın ki geçip gidiyor. Bende 21:16da kızımı kucağıma aldım ve her şey bitti. Biraz dikişlerim uzun sürdü. Artık onada yapacak bişey yok dayanacağız. Şuan benimde bebeğim yanımda uyuyor dünyanın en güzel hissi Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı nasip etsin. Ve arkadaşlar hep dua ederdim Allahım beni istemediğim kişilerin eline diline düşürme doğumumu kolay ve güzel eyle diye çok şükür rabbim beni yolda bırakmadı. Sizde dualarınızı eksik etmeyin Allah yardım ediyor. Hepinize hayırlı doğumlar dilerim🌸