tgce_brs Kızlar 10 dakika 20 dakikada bir çişe kalkıyorum. Kendimi tuttuğum için o kadar oluyo yoksa yatağa yatmadan gene gidebilirim. 35+2 tüm normal mi korkuyorum ilk hamileligiim 😏
Gayeninannesiyesim tgce_brs Normal canım benim de oluyor tutamayacakmisim gbi geliyor bazen şuan mesela benim belim ağrıyor uyuyamıyorum
tgce_brs Ogrtmnanne2 uyuyamadım ki uayanayim😏😏 altıma işicem diye uyuyamıyorum. Ya işersem su mu geldi işedimmi anlamazsam 😱😂 paranoyak oldummmmmm
tgce_brs Ogrtmnanne2 hiç böyle olmazdı gece uyanirdim ama bir iki saatte falan.bu akşam bı farklı. Hem tuvalete sık gidiyorum hem belim çok agrıyo.dogum nasıl bişey bilmiyorum ya en ufak şeyde Allah diyorum tamam doguruyom😂
ozlemmyy Haftaya girdim İnan bende öyleyim. Artık uyuma gereği de duymuyorum nasıl olsa uyanacam bi saate kalmaz diye. Böyle böyle gitti uykular. Bebek gelene kadar doya doya uyuyabilmeyi öyle çok isterdim ki
Hulyaklc33 35+6 da Gece boyu tuvalete kalkmaktn uyuyammş ben 😂çok norml canm hem meshnene baskı yapıyor büydkçeq