Celiko arkadaşım iki ay önce doğum yaptı hala atlatamadı çok kabalardi dedi hemşireler ebeler soru sorunca bile tersle diler yapayalnızdim cevap bile vermediler dedi. O çok sancı çekti açılması olmayınca Sezeryana aldılar ameliyat ekibi çok ilgiliydi Allah razı olsun ama o sancı odası ebeler doğum sonrası hemşireler aşırı ilgisiz. Ve sürekli kızıyordu dedi. Bidaha asla orda doğum yapmam atlamadim hala dedi. Belki o gün kötü insanlara denk geldi ama ameliyat ekibi çok iyiymiş öyle dedi