Kizlar hamileligimin 1. Ayindayim kanamam var ve hamileligimi ogrendikten 2 gun sonra basladi ve hala devam ediyor. Dikkat ediyorum ama korkuyrm bilgisi olanlar bi cevapliyabilirmi ne yapmaliyim doktorum hcg nin iyi oldugunu soyledi folik asitte kuaniyrm c.tesi ultrasonumuz da var ama ben korkuyorum kanamam devam ediyor adet kanamasi gibi.