10 haftalık gebeyim bugun lekelenme oldu doktora grtil şimdi keseyı goruyorm ama bebek yok kese bozulmus kalp atısı yok dedı yarın kendımı doktoruma gidicem sizce normal gebelık olma sansı varmı kalp atısını bıle alamadı cok kotuyum yerle bir oldum😔😔😔😔😔😔😔