Elifaysu Kizlarrrrr🧚bugün kontrolum vardı doktorum bana yürüyüş yapmamam gerektiğini söyledi neden acaba😒
Smyzyn Elifaysu çatı muayenesi oldunuz mu açılma gördüyse o yüzden yürüme demiş olabilir diye düşünüyorum
Alperefet Elifaysu bana da yasak kanamam olmustu bir gün 5 km yurumustum ertesi gün kanamam oldu sonra yasak hersey ne zorum varsa😞
1PrensAnnesi Elifaysu bebeğim olduğundan aşağıdayken banada yürüme fazla demişti özellikle her muayenede uyarırdı
Elifaysu Smyzyn yok çatı muayenesi olmadim sadece ultrasyona aldı herşey güzel gidiyor dedi sorun yok demir hapı falan verdi yürü yapma dedi
Elifaysu 🤪ciddimisiniz am ben ilaçlar kullaniorm özellikle sordum sorun varmı diye yok dedi sadece bol su için ve yuryurs yapmayın acaba daha önceki dusugumu vs bildiği için mi 😔
1PrensAnnesi Elifaysu öyle değil rahimde durması gereken yerden biraz alttaydı diye doğumu tetiklemesin diye yürümek yasaktı
Elifaysu 1PrensAnnesi yaaa😔benimde dördüncü ayda düşük tehlikem ve acilmam vardı tedavi gördüm halen progestan kullaniorm iğneler bayadir bırakıldı en son açılma yoktu nst çektik nst de sıkıntı çıkmadı bana bol su ve yürüyüş yaoma dedi☹️açılma olsa doktorum uyarirdi diye düşünüyorum