Merhabalar , ben 7 Ekim de son regl oldum normal de regl olarak hesapladığım da gebelik 6 hafta gösteriyor fakat dün doktora ultrasona gittiğim de 4 hafta 2 günlük dedi . Neye göre hesaplanıyor ? Bir de 4. Hafta kese gördü 20 gün sonra gel boş gebelik değil ise kalp atışını dinleyelim dedi içimi endişe kapladı açıkcası. Şikayetlerim de ise yalnızca regl sancısı gibi kasık ve karnımın için de sanki damar çektiriyor gibi bir his var , herhangi bir mide bulantım tiksinme durumu yok ? Bilgi verirmisiniz rica etsem Anneler ve ileri hafta hamişler 🤗🤗