Ben de tek 260ml avent natural pp serisinden aldım. Cam olan çok ağır olur anne için de konforlu olmuyor. Bir de çok minik alma bebek 3 aya kadar kullanıyor 125ml olanları. En iyisi bence 260ml olanlar. Uzun süre kullanır. Emzik kısmı da uyuyormuş yenidoğana. Henüz gelmedi sipariş verdim de