Merhaba hanımlar 36+4 teyim. Ve bir hafta önce karnımda şu toplamış gibi acısı olan bir kaşıntı başladı. Başlarda kullandigim hindistan cevizi yağından olduğunu düşündüm tarihî geçtiği için. Ama iki doktora da göstermeme rağmen hamilelikte bu şekilde olabilir dedi. Bir anda çıkabiliyormuş sonra beyaz izlere dönüşecek dediler. Kaşıntı kremi verdi falan ama benim kasintim belli yerlerde olmaya devam ediyor ve anında orası kabarıp o şekilde kaliyor. Ayni durumu yasayaniniz var mi acil yardimci olur musunuz??? Gobegim mayin tarlasi gibi oldu kirmizi.kirmizi noktacıklar şeklinde iz kalacak olan kırmızılığı geçtim ama bu benim moralimi çok bozuyor. Egzama.gibi bişey ama her yerde yok bir ayak bilegimde el bileklerimde karnimda ve kasıklarımın altı.bacaklarimda var 😿