Kızlar tat ve koku kaybım var. Ates öksürük yok. Burun akıntısı hapşırma var. Aceba corona mi oldum dusunuyorm ama hic dışarı çıkmadım ailedende hickimse çıkmıyor hepimiz evdeyz kimseylede görüşmedik kardesim gripti bize bulaştırdı ben annem ve yengem suan ayni belirtiler var gerçekten korkuyorum Napmam gerekiyor