Ebru-46 Arkadaşlar merhaba 32 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı her şey yolunda dedi doktorum her ihtimale karşı 4 adet bu iğneden yazdı ve günde 2 adet serumla birlikte alın dedi ben normal iğne şeklinde yaptırdım acaba siz nasıl yaptırdınız?
Omrgzmglr Ebru-46 hersey normalse neden bu iğneyi varıyor acaba ? Benim bir sürü erken doğum riskim var yinede tam emin olmadan yapmıyor
emine86 Ebru-46 herşey normalse neden iğne önerdi ki genelde erken doğum riski olan kişilere oneriliyor erken doğum riskiniz varsa neden vurdurasiniz ki bence başka bi dr gidip bir de onun görüşünü alın. Ayrıca damardan verilir mi bilmiyorum ama bana ilk ve 2. Hamileliligim de kalçadan vuruldu
Ebru-46 Omrgzmglr evet daha önce rahim ağzı incelmesi vardı 3 günde bir farklı iğne vuruluyordum erken doğum tehdidine karşı şu an her şey normale dönmüş durumda olurda erken doğum olursa diye yazdı
Ebru-46 emine86 Omrgzmglr evet daha önce rahim ağzı incelmesi vardı 3 günde bir farklı iğne vuruluyordum erken doğum tehdidine karşı şu an her şey normale dönmüş durumda olurda erken doğum olursa diye yazdı . Geçen hafta farklı bir doktora gitmiştim o da herşeyin normal olduğunu söylemişti bilemiyorum kafam çok karıştı
Zeynep_cagdas Canım bana yapıldı ama benim erken doğum riskim var, nstde sancım çıkıyor 22den beri. En son 80lerde çıkınca doktor 2 doz yaptı. Şu an 29a girmek üzereyiz. Eğer riskin yoksa yaptırman manasız olur. Ne gerek var vücuda ilaç almaya
Ebru-46 Zeynep_cagdas benim de nst”de sancım 10 çıkmıştı ilk gebeliğim olurda erken gelme durumu olursa bebişin pişman olmak istemedim ve yaptırdım