BrlYsrn Herkese merhaba. 14. haftama girmiş taze ve azcık panik bir anne adayı olarak ikili testimi yaptırdım:) Ancak doktor değerlerimle ilgili içimi rahatlatan bir açıklama yapmadı. Birde üstüne bana bir broşür verdi “istersen bunuda bir yaptır, arayıp fiyat al sonuçları %99” dedi. Bu ticari yaklaşımı beni biraz üzdü. İkili Test sonuçlarımı internetten arattığımda herşey yolunda görünüyor. Ama ne yapsam bilemiyorum. Sizce yaptırılmalı mı yoksa ikili testte herşey yolunda görünüyor yaptırma mı dersiniz…
Gzdeeeee35 BrlYsrn nasil yani degerlerin normal ultrasondada bisi yok fln demedimi. Ozele mi devletemi gdiyorsun
Babymmm BrlYsrn test sonucunu başka dr götür canım ve dokturuny değişmelisin aklında kuşku oluşmuş ticarete döken özeldir ben de bu yüzdem öZelleri biraktım
Gulenay1234 BrlYsrn böyle bir şey ilk defa duydum canım ben teste girdim dört gün sonra açıklanınca (e nabızdan bakmıştım) görünce doktorumu aradım şükür sağlığı iyi çıktı gözünüz Aydın riski yok sonuçlar gayet güzel dedi.Allahım herkese güzel sonuçlar nasip etsin yani sonuç olarak hastaneni değiştir canım devlet mi özel mi orası bence anormal bi şey olmuş
Alpayfatma BrlYsrn canım benimde sadece 1 tane degerimin yüksek oldugunu söylediler. karından sıvı alınıp kesin sonuç alabilecegimi söylediler ama ben içimi rahat tuttum ve kabul etmedim çünkü cocuk için cok zararlı oldugunu duydum .ayrıca bu testler ücretli yapılıyo yani para tuzagı gibi birşey diyebilirim .1 ay önce detaylı ultrasyona girdim ve bebegimde hiç bir sorun olmadıgını orda söylediler .içini rahat tut ve bence bekle
Nuray23 Babymmm her ozel bir degil ama😊 benimki bi test bisey yapilacagi zaman istersen saglik ocaginda veya devlette yaptir gel bakiyim diyor. Oyle her testi de yapalim edelim demiyor. Ben cok memnunum simdilik bakalim🤗👍
Babymmm Nuray23 sizin dr tenzih ederim o vakit mesleğini hakkıyla yapan da var kan testi yapmadan d vitamini yazanda sözüm onlara
Mishon Ben ikili ve uclu test yaptirmadim,nifty test yaptirdim,99% dogruluk payı olduğu icin diğerlerine gerek yok dedi doktorum,bu arada o testi ben kendim istedim doktorum da brosurler verdi ordan arayip fiyati hangisi uygunsa o labaraturara yaptirdim 🥰
Sidal Mishon aaa süper bende 5 gün önce verdim nifty testini inş temiz çıkıcak sizin de 10 günde mi çıktı
edalianne BrlYsrn bir perinatolog a başvurup baktırmalısın bence, ticari boyutunu geçtim kendi içini rahatlatmak adına
Mervensn1 BrlYsrn bende yaptırdım doktor anlattı Bi problem yok dedi ama bu sonuç olasılık dedi kesin öğrenmek istiyoruö dersen amniyosentez yaptır ama bana sorarsan gerek yok dedi hatta sana kalmış dedi rahat olabilirsin bebeğinin gelişimi güzel ense kalınlığında falan sorun yok dedi yani diyeceğim sizin de gelişimizinizde Bi problem yoksa başka doktordan da dinleyip tavsiye alabilirsiniz başka başka test yaptırmak benim fikrimce çok gerekli değil 🌸🌸
Sidal BrlYsrn aynı konudan benimfe ağzım yandı 12 +4 Ken ikili tarama yapıldı ultrason da sonuç temiz dedi ama kan tahlili istendi verdim 10 gün sorna almaya gittiğimde bana kan değerimin yüksek ve riskli oldugunu perinatoloji bölümüne gitmem gerektiğini söyledi dünyam başıma yıkıldı yüzde 50 sakat olabilir dedi. Bende 5 gün içinde devletten randevu bulup perinatoloji bölümüne gittim oda aynı şeyi söyledi genetik bölümüne gittim oda aynı şeyi söyledi 7 gün boyunca koşturdum durdum bütün doktorlar amniosentez istediğini ve onu yapmam gerektiğini söyledi fakar riski var bebeğe düşük veya sızıntı olabilir bende istemiyorum dedim 18. Ci haftada yapılıcak 3 hafta sorna sonuç çıkıcak ben o çocuga kıyamam. Sonra ısrarla istemiyorum dediğim bana nifty testini önerdiler bende 3 doktora sordum güzel bir test yüzde 99.9 sonuç verir ve hiç bir riski yok dediler fakar devlet yapmıyor aşırı pahalı bizde mecbur yaptırdık ve 5 gün oldu bekliyorum 5 güne çıkıcak inş Kan tahlili amerikaya gidip orada bakılıyor bu yüzden uzun sürüyor şuan bebeğim 16 haftalık oldu. İnşallah seninde sorun yoktur ama amniosentez sakın yaptırma derim.
Sidal BrlYsrn bu arada ultrason da burun kemiğini ense kalınlığı ı vs herşeyi güzel dedi hem kadın dogum doktorum hem de perinatoloji bölümü ailede engelli yok ve yaşım 25 yani bilmiyorum neden yüksek ama sorduğumda söyledikleri tek şey down sendorumu çok yaygın bu herkesin başına gelebilir diyorlar İnş sorun yoktur benim 15 gündür psikolojim bozuldu resmen Allah yardımcımız olsun
Mishon Sidal aynen 10 gunde cikmisti,doktorumada gitti sonuclar herseyi yolunda cok sukur,periantoloji uzmani zaten doktorum simdi detayli ultrason yapicaz hayirlisi,insallah hersey gonlunuzce sorunsuz bi sekilde olur 🍀
Sidal Mishon kaçıncı Haftadasınız acaba doktorum bana da 18 ci haftada detaylı yapılcak dedi perinatoloji bölümü oda. Şuan tam 16 +0
Mishon Sidal 19+4 haftaligim ben,bana 21ci hafta yapicaklar detayli ultrasonu,oyle denk geldi yani son kontrolumden sonra,niftyide 12 ci hafta yaptirmistim