25+1 olduk çok şükür ama bir haftadır 10 dakikada bir tuvaletteyim. Çok sıvı da tüketmiyorum. Normal bir durum belki de ama tuvaletten çıksam bile hemen yine varmış gibi kasığımda bir baskı hissediyorum. Var mı böyle olan normal bir durumdur inslalah