Esmanur_97 29+1 haftalığım ilk gebeliğim ilk defa bebeğim sabahtan bu saate kadar hareketli hiç durmadan tekmeliyor erken doğum riskimde var bu kadar hareketli olması normal mi sizce? Normalde gün içinde on on beş defa hissederdim
Rmeysa_1661 Esmanur_97 bebeğin hareketli olması iyi kan akışına sahip olduğunu ve iyi beslendiğini ifade ediyormuş bunu bizzat doktorum söyledi. Tüm hamilelerde 10 dan aşağıya hareket sıkıntı imiş onun dışında gayet normal 🤗 ayrıca son haftalara doğru daha da çoğalıcak 🤭
Tugce_Simsek Normal canım artık bebiş büyüyor ve sığmıyor benimde erken doğum riskim var benimde bebek çok hareketli şu anda 37+3 haftalığız ve çok hareketleyiz
Esmanur_97 Tugce_Simsek sağol canım Allah razı olsun çok korktum yaa 🙏 bi ilaç kullandın mı etken doğum olmasın diye