Kızlar 5 aylık hamileyim bu 2 gebeliğim kızımı emdiremedim göğüs ucum yoktu hastanede kimsede ilgilenmedi. Hastaneden eve gelince annem silikon uç aldırdı onunla emdirdim ama kızım hiç uyanmıyordu hastaneye gittiğimizde sarılık değeri 20 lerdeydi hemen yatış yapıldı 2 gün hastanede yattı sütümü sagıpta götürüyordum biraz mesafede vardı mama takviyesi yaptılar orda hastaneden çıkınca hemşire mamada ver aç kalmasın dedi. Eve geldikten sonra sütümü sagıpta verdım sütüm hiç gelmedi çok azdı bu 2 gebeliğim 5 aylık hamileyim ne gibi bişeyler önerirsiniz tecrubelerinize ihtiyacım var süt sağma makinesinde Manueldi onunlada sağmak zor oluyordu