Kuzeyannesj 25+6 enfeksiyon çıktı bende sizde olupta neler yaptınız gectimi doktor antibiyotik yazdı kulanmalımıyım zararı varmidir
Glsah- Kuzeyannesj bende de çıktı bir kaç kez. Antibiyotik fitil yazdı ve suya karıştırılıp içilen bir toz verdi bir süre iyi gelip rahatlatıyor ama tekrarlıyor yine malesef hamilelikte mantar ve enfeksiyon çok sık yaşanan birşeymiş doktor kontrolünde olduğu sürece korkma bir çok hamile bunu yaşıyor
3506 Kuzeyannesj Geçmiş olsun..🤲🏻🧿Enfeksiyonla ilgili yaşadığınız şikayetleriniz ya da hissettiğiniz belirtiler nelerdi? Farkında olmadan da enfeksiyon var mıdır diye merak ettim, kendi açımdan yani vardır ama belki anlamıyorumdur diye aklıma takildı🤔
Morvi Kuzeyannesj bende enfeksiyon yasiyorum. İlaçlar fayda etmiyo sürekli olarak artıyor hatta. Yarın tekrar kontrolüm var. İç çamaşırımı ütülüyorum, wc hijyenine , alt hijyenime her şeye dikkat ediyorum ama anlam veremedik. Yarın böbrek ultrasonu ve alttan muayene yapılacak.. İlaçlarını düzenli kullanmalısın. Doktorun ne derse yap bence, önemli bir durum. Allah hepimize şifa versin.
elkakimmon Kuzeyannesj canım inşallah geçer seninki. Baya yaygın, oluyor bir şekilde. Benimki geçmedi hiç. Pek çok şey ve ilaç denedim. 37. Hafta hala ilaç kullanıyorum. Sabır diyorum başka bişey diyemiyorum 🌼
Glsah- Kuzeyannesj yok canım ben öyle bişey kullanmadım sadece antibiyotik fitil kullandım iki tane üç gün arayla yaptım
Kuzeyannesj 3506 fark edilecek bişey deil çünkü bende bilmiyordum kan ve idrar testi yapılınca belli oldu
3506 Kuzeyannesj Teşekkür ederim cevap için. 🤲🏻🧿♥️Ben de bu açıdan korkuyorum ama belirti olmadan testi hangi aralıklarla yapıyorlar ki acaba? Ben yurt dışındayım yaptılar mı hiç bilmiyorum, bir kaç kez kan aldılar ve bir kez idrar ama Demir, kalsiyum eksikliği / şeker testi/kan uyuşmazlığı/ sütüm olacak mi vb diye baktıklarını söylediler, umarım almışken bakıyorlardır 🤔🙄😬😐
seyma_gull Ben enfeksiyon yaşadım, doktorm bol limonlu su iç dedi, günde 5 6 bardak limonlu su içtim ve gerçekten faydasının çok gördüm, enfeksiyon sancısndan duramıyordm, limonlu su iyi geldi baya,bide antibiyotik verdi. iki güne toparlandm
elkakimmon Kuzeyannesj başından beri ara ara bir kaç defa tekrarladı. İlaçları kullanınca şikayetler azaldı. Biraz suyu az içsem idrarda yanmalar hep devam etti. İdrar tahlilleri hep sıkıntılı çıkıyordu böyle böyle doğuma yaklaştık. Şimdi yine çıktı
elkakimmon Papatya13371 hiçbir bilgim yok canım . Benimki normal olmayacağı için sorun olmaz diye düşünüyorum doktoruma soracağım salı gunu
elkakimmon Kuzeyannesj tabiki kullandım canım antbiyotik iltihap giderici toz farklı antibiyotik rahim içi merhem vs.