Ewet kızlar hepinize iyi geceler buda benim dogum hikayem olsun dün aksam doktor muanem vardı doktor hersey yolunda bu ay sonuna kadar bekleyelım dedı ama bir olunca hemen gel ben dun nstye girdim sancım falan cıkmadı eve geldım bir guzel uyudum sabah namazına kalktım namazımı kıldım o kadar cok uykum vardı ki eşimi işe gonderdım ona da dedım ki belim agrıyor bugun benım dedım oda ana acıkta bırakmıssındır dedı😂😂 uyuz oldum neyse yattım uyudum sabah 9 da bir şiddetlı tuvalet ihtiyacı ve bel agrısı olustu hemen lavobaya gittim hıc bırsey yok o an bir anda uykum fena olan bem bir anda sanki 3 gundur uyumusum gıbı oldum neyse kalktım kızımla kahvaltı yaptık tabı benım bel agrısı bu seferde kasıgıma vurmaya basladı eşğm merak edip eve geldi tabi ben de agrılar devam ediyor esim bana renginde kacmıs senın ıyımısın doktora gidelim dedi bende hayır gitmem dedım gecer esim tekrar işe gitti tabi bu arada saat 13 00 da bir agrı gırdı felegım şaşdı resmen yere oturdum kalkamadım bu agrı Bı yarım saat sürdü sonra bir anda gectı ben kalktım yemek yaptım evimi temizledim camasırları yıkadım ögle namazımı kıldım eşimi aradım dedım benım sancılar 5 dakika da bir geliyor sonra gecıyor 10 dakıka da bir geliyor oda ben saat 6gıbı gelecem dedı ama daha kotu olursan ara benı tabı ben öyle cok korkuyorum ki evde duramıyorum neyse saat 16 30 oldu eşimi aradım ben daha dayanamıyorum korkuyorum bırsey olur bebege diye sonra esim hemen gelecem dedı saat 6 da geldi yine ama benım boyle arada vurup gecıyor Du neyse esim geldi hemen bir tabak yemek yedi hastaneye geldik saat 18 20 benı hemen dogumhaneye aldılar tabı ben korkudan aglıyorum neyse dogumhaneye girdim benı muane etti genc bir ebe ıananamadı dıger ebeyı cagırdı oda baktı hemen doktorum aradılar oda hemen geliyorum dedi meger benım acıklı 9 santim olmus her an dogabılırmişim suyumu bile patlatmadılar doktoru beklediler doktor geldi hemen baktı 10 santim ama bebek aşagıya ınmemıs dedı bu ara da saat 18 50 neyse doktor suyumu patlattı sonra bana kendi sancınla dogum yapacaksın dedı suni vermeyecem neyse ben sancı geldikçe ıkındım ama olmuyordu tam 25 dakika boyle gectı yapamayacam sezeryana alın beni dedım doktor hayır bıraz sabır dedi ve cok az kaldı sonra bir irı ebe geldi karnıma bir bastı ki canım cıkıyor sandım bir anda kızım dogdu işte o an hersey bitti bende 19 20 de melegım gözlerini actı hayata merhaba dedı Allahım o kadar guzel bir duygu ki anlatamam cok zor oldu ıkınmam ama kızlar duaları dilinizden dusurmeyın kolay degıl candan can ayrılıyor ama inanın bizim için çok farklı bir duygu anne olmak 19 45 de odama geldım 20 30 da kızımı getırdıler emzırdım guzel bir sekılde Allah nasip ederse yarın ögleden sonra cıkacaz Allahım herkesi kurtarsın şimdi yanımda uyuyor kucagımdan hıc indirmek istemıyorum Bu arada kızlar eger evinizde zemzem suyu varsa bir bardak için ve öyle hastaneye gelin
Kusura bakmayın biraz uzun oldu
Sorularınız olursa cevaplarım cunku heyecandan sevıncden uyuyamıyorum 😂😂😂