Arkadaşlar geçen iş sebebiyle Ankara’ya gitmek zorunda kaldım 3 katlı maskelerden kullandım devamlı kolonya dezenfektan kullandım işim bitince memleketime döndüm bugünden beri boğazımda toz kaçmış gibi bi ağrı var arada da olsa öksürme oluyor ateş vs yok hastaneye gitsem korona testi yaparlar mı ateş yoksa yapmıyorlar dedi benim bi tanıdığım da yardımcı olur musunuz belki de değildir biraz da evhamlı bi yapım var yarın sabah gitsem teste girebilir miyim ki