Canm daha doğumun şekline dair bir şey söylemesi için çok erkn bnm 19. Haftamda yukarı çıkmştı ilk gittiğim doktr bana da aynısını dedi. Yukarı çıkablr ama dedi insan yine de korkuyor tabi ama çok düşük bir ihtimal çıkmaması sonraki doktorum boşa evham yaptırmış sana genelde 18/19 dan sonra çıkmaya başlıyor demişti