Merhabalar
Çatı muayenesinden sonra normal olmayacağı sezaryen olacağını söyledi doktorum. Hatta tarihide verelim dedi ve 38+2 ye verdi tarih. Bende veya bebeğimde herhangi bir sağlık sorunu yok sizce 39 un beklenmesi gerekiyor mu yoksa doktoruma güvenip verdiği günümü beklemeliyim?